zobacz
zamknij
YouTube
Twitter
zamknij Więcej...
zamknij
Gadu Gadu: 60861824
Email:
zamknij Sprawdź!
Xbox

Xbox Live Gold 3 Miesiące EU/PL

Dostępny Wysyłka do 1 min.
eu

official
64.90 zł lub 649pkt
Znalazłeś taniej?
Zgłoś nam!
Bananki.pl Wysyłka Produkt cyfrowy

Zgłoś nam gdzie znalazłeś taniej grę

Plusy

  • Dostęp do darmowych gier z comiesięcznej puli
  • Multiplayer
  • Zniżki w sklepie Xbox

Minusy

  • Trzeba odnawiać subskrypcję
  • Kapryśne serwery Microsofta

Opis gry

Xbox Live Gold 3 Miesiące

 

Kod przeznaczony jest do aktywacji na europejskich kontach, na konsole Xbox 360 i Xbox One.

 

Kod umożliwiający utworzenie nowego konta lub przedłużenie obecnego abonamentu o 3 miesiące. Kod można wprowadzić od razu z poziomu konsoli bez czekania na wygaśnięcie obecnej subskrypcji, czas pozostały ze starego abonamentu będzie doliczony do nowego. Karty Xbox Live Gold można użyć na wszystkich kontach europejskich.

 

Wraz z premierą swej pierwszej konsoli do gier, firma Microsoft rozpoczęła działanie swego systemu sieciowej rozgrywki, jaką jest Xbox live. Pozwala na granie online użytkownikom obecnej konsoli Xbox 360 oraz Xbox One, dla których system przeszedł dużą rozbudowę. Dzięki wykorzystaniu Live Messengera istnieje możliwość czatowania lub rozmów głosowych podczas gry z innymi osobami. Istnieje również możliwość komunikacji miedzy innymi platformami sprzętowymi, jak komputery PC, macintosh oraz urządzenia z Windowsem Mobile. Dzięki rozszerzonemu płatnemu dostępowi istnieje możliwość między innymi ściągania gier na dysk twardy.

 

Video

Instrukcja
1

Zarejestruj się lub zaloguj na oficjalnej stronie producenta www.xbox.com

 

2

Kliknij rozwijalne menu "Moje Konto" i wbierz opcję "zrealizuj kod"

 

3

Postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie

 

4

Poprawny proces aktywacji zostanie potwierdzony komunikatem, a dodane punkty pojawią się na koncie.

 

UWAGA! Kod można również zrealizować bezpośrednio w konsoli

 

 

Wymagania minimalne

  • Xbox 360, Xbox One
  • -
  • -
  • -
  • -

Wymagania zalecane

  • Xbox 360, Xbox One
  • -
  • -
  • -
  • -

Opinie (10)

DustPL 11.09.2012 14:39

radzę uważać -.- kupiłem kod wczoraj, pisze że można używać na PL... Lecz... się nie da ! -.- wyskakuje błąd że ten kod nie jest do użycia w kraju ... Dziekuję bardzo...

eres 11.09.2012 15:07

a ja radzę nie panikować :)
tylko odezwać się do kogoś z FK - kupuje tu od roku i nigdy nie było najmniejszych problemów

DustPL 11.09.2012 15:28

Właśnie skontaktowałem się z jednym konsultantem. Nie wiem czemu jest w tym błąd gdyż konto jest założone na Polskim Xbox

Coder 21.04.2013 11:56

Kod zakupiony i wszystko dziala bez problemu. Polecam kazdemu te strone!

Zjadek 23.04.2014 23:57

Mam pytanie, czy ten kod działa na koncie Brytyjskim?

kociak846 15.06.2014 20:53

super,działa,maila z kodem dostałem po paru minutach bardzo dziękuję ;)

alexjackass 08.10.2014 17:47

wszystko dziala pozdrowienia ze stockholmu !!!!

ciachoO 29.10.2014 08:05

Mam pytanie czy jak kupie tego xbox'a http://www.morele.net/konsola-microsoft-xbox-360-500gb-fifa-15-n3v-00030-649180/ to czy kod mi sie przyjmnie czy bedzie problem jak u DustPL ??

Błędy aktywacji kodu z reguły dotyczą kondycji serwerów Xbox. Proszę śledzić komunikat błędu, bowiem to on jest najbardziej czytelny i definiuje problem. W większości przypadków kod należy aktywować bezpośrednio w konsoli. Można tę czynność przeprowadzić na oficjalnej stronie, ale chociażby w odstępie czasowym. W razie wątpliwości zapraszamy na Livechat :)

Liquid 05.11.2014 11:01

Kupiłem kod 2 dni temu i jeszcze go nie dostałem.Kiedy mogę się go spodziewać ?

Anonim 19.06.2017 19:32

Kupiłem kod i niby dostałem go na maila, ale nie mogę go wykorzystać. Nie polecam strony. Taka podpowiedź: za 80 zł można kupić takie konto na stronie xboxa, a tam na pewno kod będzie prawdziwy i nie będzie trzeba się niepotrzebnie denerwować. Jeszcze chciałbym dodać, że jak chciałem się ze stroną skontaktować to nikt telefonu nie odebrał.

Prosimy o kontakt mailowy jeśli ma Pan problem z aktywacją kodu. Na ten moment nie otrzymaliśmy żadnego takiego zgłoszenia, jest Pan pewien, że kupował u nas? :)