zobacz
zamknij
YouTube
Twitter
zamknij Więcej...
zamknij
Gadu Gadu: 60861824
Email:
zamknij Sprawdź!

Jak kupować

 

 

 

Krok 1 - Wybierz interesujące Cię klucze
Wybierz interesujące Cię klucze i dodaj je do koszyka za pomocą "Kup teraz". Koszyk możesz dowolnie modyfikować dodając do niego nowe produkty, zmieniając ich ilość lub je usuwać aż do czasu skompletowania całego zamówienia.


Krok 2 - Złóż zamówienie
Gdy Twoje zamówienie jest już kompletne kliknij "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE". Funkcja ta poprowadzi Cię do dalszego etapu gdzie będziesz miał do wyboru dwie opcje w zależności od tego czy jesteś nowym klientem, czy posiadasz już u nas konto.

- Jeżeli nie posiadasz u nas konta wybierz "nowy klient" (opcja zaznaczona domyślnie). W polu Adres email wpisz swój email i zaznacz akceptację regulaminu.

- Jeżeli posiadasz już u nas konto wybierz "istniejące konto", wpisz swój adres email, hasło oraz zaznacz akceptację regulaminu.

Gdy wszystkie dane są już wypełnione kliknij "ZAPŁAĆ" by zostać przeniesionym do podsumowania zamówienia.


Krok 3 - Podsumowanie zamówienia
Po kliknięciu "ZAPŁAĆ" twoje zamówienie zostanie zarejestrowane u nas w systemie, pojawi się również w panelu Twojego Konta, jednak będzie posiadało status nieopłacone.


Krok 4 - Zapłać za zamówienie
Po kliknięciu w przycisk "ZAPŁAĆ" będziesz miał do wyboru kilka metod płatności:

- Płatność online poprzez Transferuj.pl za pomocą płatności internetowych: do wyboru większość polskich banków. (Jeśli nie posiadasz konta bankowego opcja "Przekaz/przelew tradycyjny" pozwoli Ci dokonać płatności w dowolnym banku, na poczcie i we wszystkich uprawnionych do tego placówkach).
- Płatność za pomocą karty/kart PaySafeCard (karty PSC można łączyć sumując ich wartość). Płatność PaySafeCard wiąże się z 10% prowizją pobieraną przez operatora..
- Płatność Kartą: do wyboru Visa, MasterCard.

 

UWAGA - w przypadku płatności bankowej po wykonaniu natychmiastowego przelewu online należy kliknąć "powrót do strony sklepu". Ze względu na specyfikę pracy systemów bankowych komunikat ten umożliwia przesłanie do systemu transakcyjnego szybkiej informacji o dokonaniu wpłaty. W przypadku gdy krok ten zostanie pominięty księgowanie wpłaty wydłuży się do maksymalnie jednego dnia roboczego.

 

Wybierz rodzaj płatności, który jest dla Ciebie najdogodniejszy i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

 

Jeżeli chciałbyś dokonać wpłaty później, Twoje nieopłacone zamówienie aktywne jest do 3 dni od złożenia. Przejdź do Panelu Swojego konta i kliknij status "nieopłacone". W przypadku "przegapienia" ww. 3 dni nie martw się na zapas! :) Wszelkie nieopłacone zamówienia usuwane są po miesiącu.

 

Krok 5 - Realizacja Zamówienia - Automat 24/7

Po poprawnym dokonaniu płatności zostaniesz z powrotem przekierowany na stronę naszego sklepu i ukaże Ci się informacja o poprawnym przeprowadzeniu transakcji. Klucze automatycznie zostaną wysłane na email podany podczas składania zamówienia a w panelu klienta status zamówienia zmieni się na opłacone.

Jeżeli płatność nie została dokonana poprawnie możesz wykonać ją jeszcze raz przechodząc do swojego Panelu Klienta i klikając w status "nieopłacone".

 

UWAGA - płatność kartą kredytową lub dokonaną poprzez PayPal

W przypadku płatności kartą kredytową lub PayPalem niektóre zamówienia mogą zostać poddane dodatkowej weryfikacji (mailowej lub telefonicznej), która to odbywa się w godzinach pracy supportu. Zamówienia te nie są realizowane w trybie automatycznym.


Krok 6 - Zakup udany
Jeżeli wszystkie kroki udało Ci się przejść poprawnie w swojej skrzynce pocztowej będziesz miał wszystkie zamówione klucze. Jeżeli byłeś nowym klientem to otrzymasz również dane do logowania do swojego konta.

Pamiętaj aby wrócić do swojego Panelu Klienta i wystawić nam opinię jak przebiegała transakcja - opinia ta będzie nam bardzo pomocna i pomoże budować zaufanie naszych klientów.

 

UWAGA - Każde nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie usunięte po miesiącu czasu. Tylko w wyjątkowych sytuacjach przywrócone zostaną punkty partnerskie, które posłużyły do obniżenia ceny widniejącej w takim zamówieniu. Prosimy o rozważne korzystanie z punktów partnerskich!

 

Złożenie zamówienia nie rezerwuje kluczy, a co za tym idzie prosimy o rozważne zakupy!

 

W razie jakichkolwiek problemów i pytań służymy pomocą poprzez email 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, poprzez LiveChat, komunikator Gadu-Gadu oraz telefonicznie od godziny 8:00 do 20:00. Czekamy również na wasze opinie i sugestie. Dążymy do tego, aby to miejsce w pełni spełniało wasze oczekiwania.

 

Zapraszamy do zakupów!
FabrykaKluczy.pl