zobacz
zamknij
YouTube
Twitter
zamknij Więcej...
zamknij
Gadu Gadu: 60861824
Nr. tel: (+48) 22 4275622
Email:
zamknij Sprawdź!

Jak kupować

 

 

 

Krok 1 - Wybierz interesujące Cię klucze
Wybierz interesujące Cię klucze i dodaj je do koszyka za pomocą "Kup teraz". Koszyk możesz dowolnie modyfikować dodając do niego nowe produkty, zmieniając ich ilość lub je usuwać aż do czasu skompletowania całego zamówienia.


Krok 2 - Złóż zamówienie
Gdy Twoje zamówienie jest już kompletne kliknij "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE". Funkcja ta poprowadzi Cię do dalszego etapu gdzie będziesz miał do wyboru dwie opcje w zależności od tego czy jesteś nowym klientem, czy posiadasz już u nas konto.

- Jeżeli nie posiadasz u nas konta wybierz "nowy klient" (opcja zaznaczona domyślnie). W polu Adres email wpisz swój email i zaznacz akceptację regulaminu.

- Jeżeli posiadasz już u nas konto wybierz "istniejące konto", wpisz swój adres email, hasło oraz zaznacz akceptację regulaminu.

Gdy wszystkie dane są już wypełnione kliknij "ZAPŁAĆ" by zostać przeniesionym do podsumowania zamówienia.


Krok 3 - Podsumowanie zamówienia
Po kliknięciu "ZAPŁAĆ" twoje zamówienie zostanie zarejestrowane u nas w systemie, pojawi się również w panelu Twojego Konta, jednak będzie posiadało status nieopłacone.


Krok 4 - Zapłać za zamówienie
Po kliknięciu w przycisk "ZAPŁAĆ" będziesz miał do wyboru kilka metod płatności:

- Płatność online poprzez Transferuj.pl za pomocą płatności internetowych: do wyboru większość polskich banków. (Jeśli nie posiadasz konta bankowego opcja "Przekaz/przelew tradycyjny" pozwoli Ci dokonać płatności w dowolnym banku, na poczcie i we wszystkich uprawnionych do tego placówkach).
- Płatność za pomocą karty/kart PaySafeCard (karty PSC można łączyć sumując ich wartość). Płatność PaySafeCard wiąże się z 10% prowizją pobieraną przez operatora..
- Płatność Kartą: do wyboru Visa, MasterCard.

 

UWAGA - w przypadku płatności bankowej po wykonaniu natychmiastowego przelewu online należy kliknąć "powrót do strony sklepu". Ze względu na specyfikę pracy systemów bankowych komunikat ten umożliwia przesłanie do systemu transakcyjnego szybkiej informacji o dokonaniu wpłaty. W przypadku gdy krok ten zostanie pominięty księgowanie wpłaty wydłuży się do maksymalnie jednego dnia roboczego.

 

Wybierz rodzaj płatności, który jest dla Ciebie najdogodniejszy i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

 

Jeżeli chciałbyś dokonać wpłaty później, Twoje nieopłacone zamówienie aktywne jest do 3 dni od złożenia. Przejdź do Panelu Swojego konta i kliknij status "nieopłacone". W przypadku "przegapienia" ww. 3 dni nie martw się na zapas! :) Wszelkie nieopłacone zamówienia usuwane są po miesiącu.

 

Krok 5 - Realizacja Zamówienia - Automat 24/7

Po poprawnym dokonaniu płatności zostaniesz z powrotem przekierowany na stronę naszego sklepu i ukaże Ci się informacja o poprawnym przeprowadzeniu transakcji. Klucze automatycznie zostaną wysłane na email podany podczas składania zamówienia a w panelu klienta status zamówienia zmieni się na opłacone.

Jeżeli płatność nie została dokonana poprawnie możesz wykonać ją jeszcze raz przechodząc do swojego Panelu Klienta i klikając w status "nieopłacone".

 

UWAGA - płatność kartą kredytową lub dokonaną poprzez PayPal

W przypadku płatności kartą kredytową lub PayPalem niektóre zamówienia mogą zostać poddane dodatkowej weryfikacji (mailowej lub telefonicznej), która to odbywa się w godzinach pracy supportu. Zamówienia te nie są realizowane w trybie automatycznym.


Krok 6 - Zakup udany
Jeżeli wszystkie kroki udało Ci się przejść poprawnie w swojej skrzynce pocztowej będziesz miał wszystkie zamówione klucze. Jeżeli byłeś nowym klientem to otrzymasz również dane do logowania do swojego konta.

Pamiętaj aby wrócić do swojego Panelu Klienta i wystawić nam opinię jak przebiegała transakcja - opinia ta będzie nam bardzo pomocna i pomoże budować zaufanie naszych klientów.

 

UWAGA - Każde nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie usunięte po miesiącu czasu. Tylko w wyjątkowych sytuacjach przywrócone zostaną punkty partnerskie, które posłużyły do obniżenia ceny widniejącej w takim zamówieniu. Prosimy o rozważne korzystanie z punktów partnerskich!

 

Złożenie zamówienia nie rezerwuje kluczy, a co za tym idzie prosimy o rozważne zakupy!

 

W razie jakichkolwiek problemów i pytań służymy pomocą poprzez email 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, poprzez LiveChat, komunikator Gadu-Gadu oraz telefonicznie od godziny 8:00 do 20:00. Czekamy również na wasze opinie i sugestie. Dążymy do tego, aby to miejsce w pełni spełniało wasze oczekiwania.

 

Zapraszamy do zakupów!
FabrykaKluczy.pl

Aktualności

  • 26.02.2017r.
    Ważne! Zakupy gier pakietowych SUPERHOT, Lords of The Fallen...

    Uwaga! Uwaga! Wszystkich kupujących prosimy o cierpliwość. W związku z dużą popularnością oferty czekamy na uzupełnienie dostawy. W tym tygodniu kody będą ponownie dostępne. Jak tylko je otrzymamy i dodamy do bazy Wasze zamówienia zostaną natychmiast sfinalizowane. Opóźnienie dostawy dotyczy gier: B...

  • 12.02.2017r.
    Nagradzamy opinie!

    Uwaga! Uwaga! Specjalnie dla naszych klientów mini nagrody za opinie w programie Ceneo! Każdy kto wystatwi rzetelną opinię dotyczącą zakupu może liczyć na 3% kupon rabatowy (bez daty ważności!). Jak to działa? Każda osoba, która dokona zakupu bezpośrednio w naszym sklepie (www.fabrykakluczy.pl od wł...

  • 27.01.2017r.
    PayPal wraca!

    PayPal powrócił! Pragniemy poinformować, że powróciła do naszego sklepu metoda płatnicza - PayPal. Oczywiście jeśli posiadasz kartę płatniczą również spokojnie zrealizujesz swój zakup. W tym celu PP działa równie przejrzyście i zyskujesz dodatkowe bezpieczeństwo zakupów ;) W związku z tym, że testuj...

  • 10.10.2016r.
    Punkty FIFA 17 - Zgarnij zniżkę!

    Każdy kto dokona zakupu w naszym sklepie gry podstawowej może zyskać jeszcze więcej!!! Dla fanów tej niezwykle popularnej gry sportowej przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy, którym obniżycie koszt punktów FIFA 17. Nie posiadasz jeszcze swojej kopii? Zerknij tutaj. Jeśli posiadasz już swoją kopię g...

  • 28.09.2016r.
    FIFA 17 - wysyłka o północy!

    Przypominamy, że wysyłka wszystkich zamówień złożonych w naszym sklepie odbędzie się o północy (no może dla niektórych kilka chwil później). Kody już czekają na wbicie do bazy..., ale chcemy Was poprosić o cierpliwość. Electronic Arts wymaga od każdego sprzedawcy wstrzymania się właśnie do północy....

Więcej wiadomości

Kontakt

Gadu Gadu
Marcin: 60861824
Ewa: 49106157
Krzysiek: 44275381
E-mail
Obsługa klienta
(+48) 22 4275622
Godziny pracy
Pn - Nd: 10:00 - 20:00